Zdeněk Pošíval

Režisér v důchodu, nyní převážně autor beletrie.
  • Počet článků 38
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 2692x

Zdeněk Pošíval

Lze v Čechách zabíjet beztrestně?

Ne nadarmo nazývá Ondřej Neff naši zemi Blbákovem. Zpočátku se mi to příliš nelíbilo, ale čím dál častěji se stává, že mu dávám nejenom za pravdu, ale mám chuť použít pro panující český šlendrián i mnohem tvrdší pojmenování: kam se podívám, tam kvete zlodějna, korupce, podvody, nečestnost. A přiznávám, je mi z toho úzko. Jako by se v mé vlasti začala hnilobně rozkládat celá lidská společnost.

13.4.2011 v 12:15 | Karma: 45,07 | Přečteno: 8145x | Společnost

Zdeněk Pošíval

Blbá nálada českého člověka

Poslední dobou se dost často v televizi vysílá dnes již historické intermezzo, v němž prezident Václav Havel konstatoval, že "u nás vládne blbá nálada", čímž sice myslel jen onu chvíli či údobí, kdy to vyslovil, jenomže já mám bohužel pocit, že naštvanost, mrzutost, nakrknutost či zachmuřenost vládne u nás pořád; aspoň si nepamatuji, že by tomu bylo jinak.

18.11.2010 v 9:00 | Karma: 20,05 | Přečteno: 1368x | Společnost

Zdeněk Pošíval

Zkažená radost z fotbalu

Každý člověk má své životní lásky. Většinou se tím míní lásky milostné, na něž nelze zapomenout, anebo lásky trvalé, čímž jsou míněny lásky rodinné a manželské, ale též vztahy k různým koníčkům, jaké jsou třeba filatelie, pěstování orchidejí nebo houbaření. Já mám na mysli lásky sportovní, ať aktivní či pasivní divácké.

11.10.2009 v 12:00 | Karma: 16,72 | Přečteno: 1046x | Ostatní